Isnin, 15 September 2008

SUASANA NAK SAMBUT RAYA.....

Kemeriahan untuk menyambut hari raya makin terasa bahangnyer... Ye laa, ari ni pun dah masuk hari ke 16. Lagu2 raya pun dah mula berkemundang di stesen2 radio...ewahhh, formal plak ayat2 aku nih....

Opis aku pun dah bertukar wajah... dah di penuhi dengan ketupat la, sampul raya la, lampu liplap2 la.... memang meriah ler..siap bos aku pun ambik acara menganyam ketupat... aku plak tukang tengok jer sbb tak reti nak menganyam..mueheheh....


ketupat daripada riben yg siap di anyam oleh kengkawan... diorg letak ataih meja aku..bg sepah lagi meja aku yg dh sedia bersepah tuh..


opismate aku abg zack sibuk menganyam ketupat sampai meleleh air liur.... hahaha...




ni la hasil kreativiti memasing memacam benda yg tergantung....

terasa meriahnya nak menyambut raya... kalo uols nak tahu bukan unit aku ajer yg wat camnih..semua unit berlumba2 tunjuk skill memasing...

akhirnya udah puas aku melepak tanpa keje..sampai aku dah nak muntah tgk game ngan baca buku citer akhirnya aku dapat gak keje... boleh tahan la byk nyer..mungkin esok siap ler keje nih... berlagak la pulak bunyi nya...



ha..ni la keje aku... meng'kaler'kan jer... senangkan keje aku.. agak2 korang apa ler keje aku nih ekkk...menatang apa la aku kaler tu ekkkk....

7 ulasan:

  1. meriah sungguh ofis ni... semangat betul nak sambut raya hehe

    BalasPadam
  2. suhana : mmg mcm ni lah setiap kali nak raya...tapi kali ni lebih lagi laaa...sbb ramai yg melibatkan diri... yg bujang2 di kerah kan utk menggantung...

    BalasPadam
  3. mama x buat ape2 pun lg...next week kot baru gerak sikit2..hiks...

    BalasPadam
  4. kat ofis kitaorang boleh kata tiap2 tahun ada pertandingan...macam-macam tema pun ada..tapi tahun ni tak de pasal sibuk packing barang nak pindah opis lepas raya nanti.

    BalasPadam
  5. mama ranggie : ok ler tuh mama..minggu depan sempat lagi..

    mama risyariana : uikss..siap wat pertandingan... hebat tu... opis saya wat suka2 jer.. sekadar nak memeriahkan suasana raya...

    BalasPadam
  6. aku rasa laa kan...ko nie keja kat pejabat tanah kot...tue nampak macam plan tanah jer...meriah yek raya tahun nie...best gak layan suasana raya nie...

    BalasPadam
  7. Salam ... Meriahnya suasana kat off. mmg tak sabar2 nak sambut raya ni....

    BalasPadam