Khamis, 18 September 2008

Aku kene Tag...

Tengah syok2 baca n3 cikgu suhana... tgk2 nama aku plak yg tersenarai kene tag gak... Tak per la teacher... sib baik tak susah..hihihi....

What were you doing 5 years ago?
  • keje kat jab. ukur dan pemetaan n.sembilan dah...

What are 5 snacks that you enjoy

  • twisties
  • cheezel
  • pop corn
  • kuaci
  • banyak lagi laaa....

What are 5 things that you do if you were bilionaire?

  • langsai segala hutang puitang
  • beli umah sorang satu untuk family saya, mak saya dan adik beradik saya...
  • nak bawak ahli keluarga pi menunaikan haji di Mekah
  • kuruskan badan...dah banyak duit ler katakan... tak kan tak mampu lagi dapatkan rawatan profesionnal.. ye tak....
  • menghulurkan sedekah atau buat amal jariah kepada yang memerlukan... ect anak yatim dan fakir miskin.

What are 5 jobs you've had?

  • keje mydin kuantan - 2 minggu jer pastu berhenti
  • jadi jurujual dr rumah ke rumah- seminggu jer... tak sangka kene keje camtu...tobat tak mau dah....
  • juruteknik - 2 bulan kat syarikat ukur swasta di sri petaling.. pehtu berhenti pasal dapat keje gomen
  • juruteknik- dah sembilan tahun dah keje nie.....
  • tak de dah...4 kali jer kot...

Who are 5 persons you want to tag???

  • tak nak tag sapa2......

11 ulasan:

  1. dulu saya pun penah je keje jurujual rumah ke rumah tu...mmg pathetic tapi itulah pengalaman...

    BalasPadam
  2. Luna : btul gak apa luna cakap tuh.. dpt pengalaman.. tapi akak rasa mmg tak sangka kene keje camtu sbb mengikut tawarannya bukan begitu... nak kata kene tipu tak jugak tapi mungkin salah faham.

    BalasPadam
  3. menarik pengalaman tu... susah nak persuade orang beli barang...

    BalasPadam
  4. suhana : tp rasanya kalo benda yg kita minat mungkin kita akan buat bersungguh2 tapi bila sebaliknya mcm saya ni la...

    BalasPadam
  5. Siap sudah asignment nya. Kl kaya nanti jgn lupa gak beli umah dekat saya satu. heheheheeee

    BalasPadam
  6. shafa : ekekeke...boleh ajer... siapkan ajer la design camner...hihihi

    BalasPadam
  7. Bila duk nogori rindu nak balik Johor beraya... Dah dok Johor nie terbalik ler puloks..rindu kek nogori den..hu..hu.hu..

    BalasPadam
  8. nbk466 : Hihihi...mmg mcm tu.. tempat jatuh lagi di kenang... tak balik rembau ke raya ni???

    BalasPadam
  9. maseh di seremban. ingat kan dah sampai mana lah yeik..

    BalasPadam
  10. cikdinz : ader...tak ke mana nyer... cuma ada mslh teknikal jer dolu tuh.. la ni dah ok..

    BalasPadam
  11. haa kan betul aku cakap ko keja kat pejabat ukur...

    BalasPadam