Khamis, 28 Jun 2007

HERO AKU....



Jeng..jeng..jeng..kali ni nak interpramekan muka hero aku la pulak... gambar ni tentu la masa we' ll diijabkabulkan serta disahkan sebagaikan suami&isteri.. we'll jadi raja sehari pada 06.02.2005... kira2 dah dekat 2 tahun setengah dah...nbk466, penah perasan tak mamat nakal ni???? naper aku jatuh cinta kat dia??? ntah la...jawapan tu susah utk aku huraikan. Cuma yang aku tahu, dia dah banyak berubah semenjak menjadi sorang suami dan abah nie.. prinsip aku...aku tak kan memaksa seseorang tu berubah ikut kehendak aku... aku terima dia seadanya...baik ataupun buruk.. insya allah, sampai masanya dia pasti berubah...mungkin dia juga seperti aku... menerima seadanya aku ini..



ni masa tgh santai ngan anak2...amacam nampak tak macam bapa mithali.... kuang..kuang..kuang..



hero aku bergaya ngan puteri pertamanya..KAKAK



ini pulak...my hero ngan puteri yang kedua....ADIK YAYA

walauapapun...aku sangat menyayangi hero aku nih... dia lah segalanya...

3 ulasan:

  1. amboiii...tayang superman pulak yerk?? hehehehe...xder ungkapan nak digambarkan syg, xterhitung jumlahnya cinta...cewaaaaaahhh...apepun betul ko kata, jgn paksa dia berubah ikut kehendak kita, sekalipun dia berubah seolah-olah dah x ikhlas jadinya, so terjadilah hipokrit dlm diri dia....mudah-mudahan kebahagiaan mengiringi ko hingga ke alam syurga...amin....

    BalasPadam
  2. yg kakak mcm muka ibu, yang adik macam ayah dia

    lawa upanya KL07 ni.. :)

    BalasPadam
  3. RM : bukan apa..ader org nak tgk muka superman aku tuh...

    kakluna: lawa tuh pun sbb dah kena touch up...kalo tak hancus gak..

    BalasPadam