Selasa, 5 Jun 2007

interprame anak2...




kali ni aku nak interprame buah hati kesayangan aku yang dua org tu... kalu korang perasan dan penah baca blog puterisatu..mesti korang ingat citer dia tentang nurul nasrin qaisara...masa tu dia baru jerk beberapa hari dilahirkan...dan skang ni nurul nasrin qaisara dah 4 bulan 19 hari.. Aktif sangat.. dia mula meniarap dekat2 nak masuk 3 bulan..la ni dah sibuk pusing2...

yang besar skit tu..mesti laa nurul nasrin qistina.. skang dah berumur 1 tahun 5 bulan 29 hari..esok 7.6.07..aku kena bawak dia pi klinik..kena inject untuk setahun setengah... yang ini memang dia punya aktif..tak tahu nak cakap laa...macam lipas kudung... dia pun dah pandai cakap skit2...ajuk cakap orang..ikut perbuatan orang...itu yang buat aku jadi huru hara melayan dia..apa pun seronok bila tengok anak2 dah semakin bijak... sebab tu la aku sayang sangat kat diorang... Penat mcmana pun bila balik dari keje bila tengok muka diorang hilang segala penat tuhhhh......

2 ulasan:

  1. qaisara dan qistina..comel anak2 dara kakKL78.. :D

    aha,cara akak tulis entry lebih kurang jek dgn kakRM..rindu giler la kat dia.. :)

    BalasPadam
  2. YE KER..MAKASIH..LIKE MOTHER LIKE DAUGHTER...HIHI...

    HAAH..DAH LAMA LAA TAK SEMBANG NGAN RM...

    BalasPadam