Isnin, 13 Ogos 2007

KASUT BARU KAKAK...



ni la kasut baru kakak yang entah keberapa pasang. Rasanya baru 2 minggu lepas mak ngah dia belikan selipar. actually, ptg ahad lepas aku kluar ngan adik aku coz nak belikan mak aku tudung. isnin tu we'll nak pegi konvo adik aku yg ke 4 kat ukm.. so sementara aku pilih tudung untuk mak.. adik aku layan la si kakak.. sbb dia dah tak bleh diam dok kat dalam kedai tuh.. adik aku bawak dia kat kedai kasut sebelah kedai aku beli tudung.

lepas jer beli tudung aku pun g la dapatkan diorg. sekali aku dgr suara budak kecik menjerit. macam suara kakak.. cecepat aku masuk... rupanya kakak tak nak melepaskan kasut yg dia dah amik... dipeluknya kasut tu..bila adik aku mintak siap berguling2 atas lantai.. aduih laa makin parah anak aku nih.. kasut yg dia pegang tu cuma rm7.90. tapi size besar.. nak dijadikan citer mujurla ada sepasang yg size dia..itu pun yang harga rm10.90. sib baik laa aku ader duit..kalo tak malu dibueknyer..
bila hubby aku tanya dia kenapa kakak beli lagi kasut..kakak kan dah ada banyak.. dia jawab biarlah... makin besar makin aktif la pulak si kakak nih..tak leh nak dok diam...

8 ulasan:

  1. Den antara terawal beli kasut model nie tuk anak den (Brand ASADI kot)..paling mahal jenama Crocodile...tapi kat GIANT pun murah2 gak...siap ada kartun2 Spiderman, bunga2 lagik.. he..he.he..

    BalasPadam
  2. ala tomeinye kasut kakak....tok de nak pinjamla untuk aqilah leh tak...tak sabar nak belikan aqilah kasut....

    BalasPadam
  3. nbk466: penah gak dulu terpikir nk belikan kakak kasut nih..tapi tgk cam tk berapa nak bekenan...rupa2nya dia yang berkenan dulu...

    puterisatu: sabar tok de....lagi 2,3 bulan bleh la belikan mak adik aqilah tu kasut yg tomei2...

    BalasPadam
  4. salam kenal KL. Anak kv pun ari tu sibuk dok mintak kasut jenis ni sbb dia tgk sepupu2 dia pun ada. Mmg susah nak cari saiz sbb byk yg saiz besar. Seb baik ada satu saiz yg lbh kurang. Tp sekarang ni tak pakai pun, mudah sarung selipar jepun jer. Hehe

    BalasPadam
  5. KV : salam utk KV gak... anak KL plak kalo nak cepat langsung tak pakai kasut/selipar... cuma KL suka pakaikan dia sandal..kalo selipar tu cam slalu tertanggal..

    BalasPadam
  6. oo..ni kasut crocodile tu ek...sib baik Oman x reti latest2 fashion nih...mana yg sedap dia pakai je..


    kak.....saya tag akak... (dgn rasa bersalahnya...) :P

    BalasPadam
  7. ekekeke...kasut crocodile ke luna name dia? x yah baca sbb tok de dah citer kisah yaya ngamuk nak kasut ni....:D

    BalasPadam
  8. luna : tak per...nanti tag tu akan dijawab gak.... tak tau pun namanya kasut crocodile...hihihi..

    RM : Apa la tok ngah ni...yoyo laa...

    BalasPadam