Selasa, 21 Ogos 2007

8 Perkara Tentang Aku....

Hahaha...akhirnya aku di tag oleh si Luna...

8 Perkara Tentang Aku ( 8 Things About Me )

1. aku suka 8 sbb aku dilahirkan dalam bulan 8... dan no dihujung tahun kelahiran aku juga 8. tapi bukan lagi di usia 28 tahun..taun depan dah masuk 30...

2. aku merupakan anak sulung daripada 8...eh bukan..5 orang adik beradik.. 3 pompuan 2 lelaki...aku masih mempunyai mak..tapi ayah aku dah meninggal dunia masa umo aku 8 tahun...

3. aku dah kawin... rasanya aku kawin belum lagi 3 tahun..tapi aku dah ader 2 owang anak...kweng..kweng...kweng...

4. Aku sebenarnya suka baca novel tapi skrg disebabkan 2 org puteri tuh...nak belek majalah pun tak sempat...

5. Kenderaan rasmi family aku...keta wira wane hijau...kalo jumpa NBM 921 tu...hon la..satu lagi..skuter Moskito WQJ 7274.



6. Aku suka mencuba resepi baru. kadang2 memacam resepi aku fotostat...tapi setakat wat koleksi jer laa...muahehehhaa.. sbb tu laa family aku sihat2 belaka....

7. aku suka sgt cium hidung anak2 aku...sbb bau nafas diorg tu beshh jer lagi...sbb kecik lagi...dah besor esok tak tau laa...

8. Waa...aku pun tak tau apa yang aku merepekkan nih...harap LUna puas hati laa... muehehehe

7 ulasan:

  1. horey..horey jd org pertama yg bg komen ni.

    nnt lh kalo aku pi s'ban jumpe wira 921 aku hooon kuat2. jgn ko marah sudah lh.
    kalo aku pulak, suka sangat bau molot anak aku time baru bangun tido wangi woo.

    BalasPadam
  2. lempoyak : takkk..tak marah pun...pehtu ko jerit la kuat2..kata "ni lempoyak".

    hihihi...memacam kita ni kan...

    BalasPadam
  3. Wah..dah nau no plat kete nie.. leh ler tahan tepi jalan nak tumpang ker nanti..he.he.he..

    BalasPadam
  4. tahan laaa...kot2 NBM921 tu rosak ke pancit ker...kalo nampak bleh laa tolong2 ye tak??? awal bulan lepas keta ni rosak kat satu selekoh kat rahang..kata hubby gear dia yg rosak...hihihi..merasa laa kitaorg anak beranak naik keta sambil di towing.

    BalasPadam
  5. aku jumpa gak keter same plat camtu...tapi kat blkg umah kg aku, wekekekeke....tersadai jer tepi kedai tuhhh...

    BalasPadam
  6. weh..beli skuter baru ke weh...syok aar yaya ngan yoyo naik skuter...muahahaha...merdeka tak balik kg ke weh...aku balik..jom aar balik...leh yaya ngan yoyo jumpa Mak Adik Aqilah...huhuhuuu...

    BalasPadam
  7. RM : muehehehheh.....

    Puteri1 : Insya allah balik kot...tapi balik ngan adik aku jer kot..laki aku sibuk wat part time tlg kwn dia betulkan keta... yoyo mmg no.1 la kalu pasai naik motor..org blum apa2 dia dh tercongok atas motor. pantang lepa,asyik ajak abah dia alan2 (jln2)..yaya plak gayat kalu naik motor...siap muke cemas jer...

    BalasPadam