Isnin, 27 Ogos 2007

cuba check kat poket sluar abang.......

salam...dah seminggu aku tak wat entry nih...aku sbnrnya ader gak la citer tapi tk berkesempatan..bz yg ntah apa2...cuma kali ni aku nak citer sket pasal hubby aku...

hubby aku nih ader perangai buruk skit laa...hihihiiii...dulu2 kitaorg selalu berebut remote tv. yang hubby aku nih, takut remote tv tu org lain amik, dia selau masukkan dalam poket sluar dia...penah gak la remote tu dia bwk berjalan2 sampai ke kedai... aku pun tak tahu laa...apa pun dia selalu sangat masukkan remote tu dalam poket sluar... mmg kdg2 puas la aku cari remote tuh.. ada masanya dgn dia2 skali mencari (kes dia lupa letak mana la tuh ). nak dia jadikan cerita, bebaru nih, dia sibuk la cari remote...habis di selak2 bwh2 kusyen...pastu tuduh2 aku letak ntah mana2... aku plak tak tau la naper selamba jer ckp ngan dia "cuba check kat dalam poket abg...abg tu bukan boleh percaya"...mueheheheh...memula tu dia cam marah gak ngan aku tapi tangan dia seluk gak poket sluar dia..skali mmg btul dalam poket sluar. hilang nak marah kat aku...dah dibantai nya gelak sakan.. sambil2 gelak malu pun ader....sbb jangkaan ku benar belaka...macam tu la ragam hubby aku...kdg2 benda simple pun dia tak leh nak cari..walaupun depan mata dia...tu yg geram jerrrr.... sabor jer laaaa....

p/s : aku skang tgh wat keje baru..so cpu terpaksa ditukarkan buat sementara waktu.. byk material2 aku ditinggalkan dalam cpu lama.. cewaahhhhh...material menatang apa la yg aku ader ekkkk...so pas dia aku update blog dlm keadaan serba kekurangan...sementara jerkkkkk....

cik de nanti la aku jawab tag tuhhhhh...sabor nooo..

6 ulasan:

  1. ekekeke...kelakor tul laki ko tuuu....ader lak sorok2 remote, cam bebudak....len kali ko cari remote yg jenis besor sampai x muat masuk poket seluar dia tuhhh....

    BalasPadam
  2. hahahaha..kalo aku pun mesti bantai gelak giler sampai subuh esok hari

    BalasPadam
  3. Jgn sampai terbasuh seluar yg masih ada remote dlm poket tuh udah....

    BalasPadam
  4. adehh...sampai ke dalam poket sluaq di simpan itu remote. Hehe

    BalasPadam
  5. RM : kan aku dah ckp tu perangai huduh dia... hihihiii

    kakluna : hahahaha...

    nbk466 : remote tu blum penah terbasuh lagi laa...tapi lighter tu mmg slalu...yg paling haru dulu wallet dia pun penah kena basuh..masak saya kene marah...

    kasutvincci : hehehehehhhhh..... mcm tu laa adernya...

    BalasPadam
  6. muahahaha...sabar jekla nazri hang tuh...nasib anak tak masuk dalam poket seluar..huhuuuuu...

    BalasPadam