Jumaat, 7 Januari 2011

KUATKAN SEMANGAT WEHHHH.....

Hari sabtu dtg lg...yeeehaaa... seronoknya bermalas2an di rumah sendiri... Mr. hubbby x de kt umah.. aku tinggal ngan heroin2 sahaja...

Huh... Alasan bermalas2an tu sbnrnya x kene langsung.. padahal menimbun kerja menunggu. Jemur kain baju, lipat kain, sapu sampah, mop lantai dan semestinya memasak leee... Apa2 hal bangun tido je, kene masak kt anak2 le dulu.. Pagi ni pk punya pk last2 aku masakkan diorg Maggi aje... Siap tumis bawang, bubuh sayur ngan telur lee... Dah lama adik mintak aku masakkan maggi... cuma aku je saja2 buat pekak... malas nk bg diorg kerap sgt mkn menatang alah tuh.....

Mmg malas tahap cipan btul aku nak melipat kain baju.. memang kain baju tu x basi... tp sakit mata aku ni melihat fenomena yg x seberapa elok tuh... itu le perkara yg paling susah sgt aku nk buat.. sementelah plak time2 aku peknen ni...

Harap2 semuanya dpt aku buat la..walaupon pinggang aku ni sejak kandungan 5 bulan lg dah start sakit2.. skrg ni mmg susah le nk berjalan pun dh rasa sengal2... kalo dh duduk nak bgn plak kemain susah.. sabor je la... Cuma sejak kebelakangan ni penyakit malas aku dh berkurangan skit laa.. kira skrg aku balik keje x de la melepek dah.. apa2 hal KENE KUAT SEMANGAT... pastikan semua keje dpt dibereskan.. caiyokkkkk

Tiada ulasan:

Catat Ulasan