Khamis, 8 Januari 2009

Lain Yg Di rancang lain plak yg Jadi......

Maaf ler aku blum berkesempatan lagi nak masukkan n3 pi Kuala Gandah tu.... bukan sibuk tapi org kata malang ni bukan dpt bau pun kan... dan kita hanya merancang.. tuhan yg menentukan...

Aiseh... apahal plak aku citer pasai tu ye dak... tak de lah... aku sbnrnya hanya merancang nak ambik AL pada 02.01.2009 ajer... tapi alih2 jer terlajak sampai 07.01.2009... Pasai apa??? Ha tu la.. nak habaq kat hang pa... ptg ahad ari tu aku kene cirit birit... aduih makk.. tuhan ajer ler yg tau camner sakit nya perut aku... dgn keadaan asyik berulang alik ke toiletnya... ntah berapa kali...

Makan apa??? tak tau ler... semua makanan aku masak sendiri... cuma makanan dr luar nya... hubby aku ada beli cendol... nak kata aku melantak cendol tu idak ler... aku rasa dlm segelas jer lah... sbb hubby aku beli 2 bungkus... skit jer yg luak... anak2 aku seme kata tak sedap.. so diorg cuma rasa ajer ler.....

Hari isnin tu aku langsung tak leh nak bangun... siap badan2 semua sakit... sian anak2 aku... kul 2 baru dpt makan... hubby aku lak tak lah cirit birit melarat cam aku... cuma dia cam senak, sebu dan segala mcm.... menggigil2 aku nak masak kan nasi untuk anak2... aku nak makan langsung tak selera.. ptg selasa tu baru ler aku gagahkan jugak pi klinik... hubby aku kata kalo mls tunggu lama pi ler klinik swasta... tapi aku kata tak per la, awal tahun lagi dah amik mc swasta... kang apa plak boss kata... sib baik ler ptg tu kat klinik kesihatan seremban tak berapa ramai... so tak de lah lama sgt menunggu.... doktor bagi aku 2 hari mc....

Korang tau tak... sblm aku kene cirit birit tu.. aku baru jer berangan2... nak menghabiskan teh2 herba yg aku beli yg aku buat koleksi tu... ala...kununnya nak mulakan projek mengurangkan lemak... ha ko alih2 , cash aku dpt.. tak yah minum2 teh....

Masuk keje jer... keje dah menimbun nak kene habiskan... so sampai kat sini jer ler dulu ekkk....

4 ulasan:

  1. x lame lagi kuwussss la ko tuuu...hiksss, harap cepat baik....

    BalasPadam
  2. RM : hahaha... tk de maknya... sama camtuh gak... la ni dh ok dah...

    BalasPadam
  3. semoga sihat la skrang nih gamaknya...anyway, aku dah kembali. Sudi2 la singgah kat blog aku k...

    BalasPadam
  4. BurungBelatuk : dah sihat dah... alhamdulillah... insya allah..pasti aku menjenguk...

    BalasPadam