Selasa, 29 Januari 2008

Syukur...Akhirnya....

Syukur...alhamdulillah..setelah berhempas-pulas selama +- dekat 3 tahun akhirnya aku lulus exam penilaian tahap kecekapan (PTK) dengan mendapat aras IV... dah berapa tahun aku hanya mendapat kelulusan purata aras III.. kertas umum aras IV dan kertas khusus aras III. Kertas khusus tu la yang lama sangkut takuk tu jer...hingga exam tahun lepas aku berjaya gak mendapatkan aras IV... ( kalo org keje gomen tau la kot pasal aras ni... ). InsyaAllah... dengan lulusnya exam ni aku layak dipertimbangkan untuk kenaikan gaji...alhamdulillah...rezeki anak2 aku... banyak tu tak la.tapi pada aku byk gak la..

Camner aku study?? Muahahah...aku study sama gak ngan orang lain...cuma aku ni lagi malas pada orang lain..aku baca lebih kurang jer...time nak exam tu jer laa yang aku sibuk membaca...lebih2 la bila aku dah beranak nih... langsung tak berkesempatan buka buku di rumah...tapi alkisahnya, mmg aku daripada study dulu pun mana study beria sangat.. sbb tu la sampai takat sijil jer..kalo rajin gamaknya dah ader PHD dah aku nih... Cuma kali ni mungkin rezeki menyebelahi aku...

2 ulasan: