Ahad, 27 Januari 2008

I'm back....

Alhamdulillah..akhirnya kerja2 mengemaskini ruang pejabat aku dah hampir berakhir... setelah hampir 2 minggu berehat... muehahahah....nampaknya kami semua berkerusi dan bermeja baru serta berpetisyen baru.....

Ini sekadar nak update skit.... maklum la dah lama kita semua tak bercerita dan berceriti.... mesti korang nak tahu perkembangan terbaru aku..

1. Anak dara No.2 aku dah pun genap setahun pada 17.01.2008 yang lalu... aku cuma buat doa selamat n ajak kengkawan seksyen aku minum pagi... (buat kat opis jer).. adik yaya pun dah berjalan...lama dah sejak umuq dia 10 bulan lagi... la ni dah ligat ke sana ke mari.

2. Anak dara No. 1 lagi laa...dah mcm iklan burung murai...banyak sgt tanya...bila dia asyik tanya berulang2 tu..aku teringat iklan burung murai... nak marah pun tak jadi... jadi aku layan la setiap apa yang dia tanya tu...maklum laa anak tengah nak membesar... ingat tahun depan kene antar smart reader laa..

3. Aku plak....tengah berkobar2 nak amik lesen memandu... insya allah...

ok la..next time aku update lagi...siap ngan gambar lagi....

5 ulasan:

  1. wah..syok ar partisyen baru...aku kat ofis ni..dah berapa kali tukar partisyen dah...muahaha...tukar meja....tiap kali pindah..tiap kali tukar....haru tul...

    BalasPadam
  2. Wah nk amik lesen ekk...dah leh ler book SAGA baru (BLM) tuh..he.he.he..

    BalasPadam
  3. puterisatu : aku ni setiap kali tuko vendor...ada la barang yg kene tuko...

    mama ranggie : tima aksih mama..insyaallah...ujung minggu ni buat komputer test...harap2 lulus la...

    nbk466 : insyaallah...asyik harap kan org jer kalo nak ke sana ke mari...terasa la plak bila tak tahu bawak keta nih....

    BalasPadam
  4. bestnya...

    bila tgk leh mandi manda mcm tu mula la sy berangan kan hehehe

    BalasPadam