Ahad, 27 Januari 2008

Jeng-jeng.... ini la rupanya kerusi, meja serta petisyen baru opis aku... ini laa tempat aku... ok laa kot.... sila abaikan kotak2 yang masih blum siap dikemaskini itew....



lupakan ttg perubahan di pejabat aku nih..meh tengok gelagat anak dara aku yang semakin nakal... agak2 korang makin comel tak???? muahahah... saja jer nak habaq...like mother like daughter....





ha ini keje anak2 mohd nazri... bila bapaknyer kluar jer keta...mula la diorg sibuk mengodek apa yang patut...usik itu la usik ini la....





ha ni plak... si KAKAK sibuk nak buat susu... kalo tak bagi siap ler dia mengamuk sakan.... al..kununnya dia tu dah beso bebeno...



akceli kolam nih dah lama aku beli...tapi tak di pam2 kan.. tapi sejak 2 menjak ni hubby dah belikan pam..apalagi mengepam sakan ler kami anak beranak... ini la hobi baru diorg...pantang lepa..asyik nak berendam jer...si YAYA ok la lagi..tapi si KAKAK la yang mmg btul2 degil... hat ni gambaq kakak tidak dibenarkan untuk di inteprame...sensored....





yaya perasan la dia tu comei...tapi baju maintain tak nak pakai baju...berlenggeng jerkk...



mudah2an NURUL NASRIN QISTINA bakal menjadi anak yang solehah... ari tu aku belikan dia telekung... telekung tu btul2 muat ngan dia...ngam2 jerkkk... skang ni sibuk nak sembahyang aja... masa snap gambar ni dia dah bukak telekung...ni jer la hasilnya....

5 ulasan:

  1. semoga qistina akan jadi anak yg solehah...

    BalasPadam
  2. mamaranggie : insya allah... mudah2an...

    BalasPadam
  3. si kakak lebih kurang macam anak MR syasya...sekarang nak buat susu sendiri...dah besooooo...

    BalasPadam
  4. pindah opis yeik. stesen baru. jabatan hapa ni. mcm pernah tengok jer.....

    BalasPadam
  5. MR : kdg2 penin melayan karenahnya.. tapi kdg2 rasa cam kene lyn gak la..sbg pengetahuan...

    cikdinz : idak la pindah opis..cuma bila setiap kali tukar vendor..mesti dpt peralatan baru..tapi kali ni mmg mewah la..siap tukar kerusi meja...kalo pi wisma persekutuan kat ting. 8 jumpa la jabatan saya tu cikdinz... jabatan yg idak la glamer maner...

    BalasPadam