Isnin, 2 Julai 2007

JAMUAN PERPISAHAN UNTUK 3 SAHABAT...



27/06/2007.. Opis telah mengadakan jamuan perpisahan untuk 3 org kengkawan yang akan bertukar ke negeri pilihan masing2...seorang ke putrajaya, seorang ke kedah dan seorang lagi ke kelantan...semoga diorang gumbira la bila berada di tempat keje baru...


macam tekun jekk dengar ucapan tuh...padahal fikiran ntah ke mana


khusyuk bebenor sampai pejam2 mata...jangan mara bob..aku kutuk ko..


ni la..kawan aku .nama dia wadi..yang ni la dpt tuko ker kedah...

ini laa.. acara sebenar yang ditunggu2...opis aku ni kalu nak wat jamuan kena beri sumbangan..at least rm5 sorang..


amboii...sedapnyer...nyummm..myumm..


ha..ni laa abang opis aku yang tersenarai sebagai 150 anak merdeka...yang bakal masuk Malaysian Book Of Record... Nama dia abd. Rahman Merdeka.. Kelas gituuuu...


time makan tak pandang dah kiri kanan

so begitu laa bila ader jamuan kat opis aku....
yang last sekali...saja nak interprame kan mak dara2 opis aku...

5 ulasan:

  1. kat opis ko pun badan camtu panggil bob yerrkkk...opis aku pun ader sorg bob...lagi besor...hehehehe....waaa, mak2 dara interprem yerk...kemain lagi nko sengih lebornyer....

    BalasPadam
  2. laki aku pun kat sini..kengkawan dia panggil bob gak...hihihi.. saja nak interprame muka sendiri

    BalasPadam
  3. KL keje kat jabatan k'jaan apa ek? Tak leh tangkap dari pic tuh...
    Anyhow gambar hubby tuh mmg familiar sangat...rasanya sempat kot sama2 berkhidmat dgn SCM dolu2 kala tuh...

    BalasPadam
  4. ni yg syok keje gomen ni, dpt makan2..jeles betul :)

    BalasPadam
  5. nbk466 : hihihiiii...jab. ukur & pemetaan n.s jerr... muka budak nakal mmg familiar...

    kakluna: ala..makan bayor sendiri sebenarnya..bukan free pun....

    BalasPadam