Khamis, 12 Julai 2007

MAJLIS PERKAHWINAN SEPUPU AKU..

aduihhh..internet kat ni lembab btul..ngan aku2 skali jadi lembab... ni la korang, sekitar majlis perkahwinan sepupu aku yang berlangsung pada 08 julai 2007 di taman inderapura, kuantan. kira ni antara cousin aku yang agak rapat ngan aku..sbb masa memuda dulu slalu wat nakal ngan dia...hihihiiiii...cousin aku ni mmg jenis yang friendly... nama suami dia, azlam... org selangor..keje engineer katanya..cantikkan korang...sepupu aku...nama sepupu aku nih, fakhriah.. arwah bapak aku ngan bapak dia adik beradik... tapi dikalangan keluarga dia di panggil Kak Ngah..dulu kecik2 org panggil dia kudik..tapi dia tak suka sbb dia kata sama nama ngan orang gila kat kampung wan belah mak dia...hihihi..apakan daya, dah mmg aku panggil dia nama tu sejak dari kecik lagi..susah nak tukar dah...


sepupu aku..


kak ngah dan azlam


perantin(guna ayat sepupu aku yang lain masa kecik2 dulu) kene jemuq..tak pa la noo..ari nih jer jadi raja sehari


antara souvenir pengantin untuk tetamu...cantikkan beg kertas ni kan?? aku wajib merembatnyer...dengan apa cara sekalipun...


antara barangan hantaran daripada pihak lelaki..dengaq habaq bekas hantaran tu beli kat indon


adik yaya yang kepanasan didukung oleh cousin aku bernama hidayah...

malangnyer aku tak dapat nak pose beria2 ngan kak ngah..sbb keadaan tak mengizinkan.. masa we'all balik tuh pun dah kul 3 lbh..tetamu masih ramai giloss... cuaca yang panas terik betul2 tak mengizinkan aku untuk lelama di situ... kawin daa..sorang lagi sepupu aku...dengar khabar hujung tahun ni ader sorang lagi.. pasni pakat2 wat rombongan ke ipoh la plak...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan