Selasa, 21 Disember 2010

CARA BARU MENGISI WAKTU MALAS KEJE..

sejak laman FB kt opis dah kene blok ni.. aku kembali beralih arah ke blog semula... baru ada masa nak menyibuk kt blog semula.. hahaha..padan muka kami semua.. dh le kt opis aku ni cuma disediakan satu kiosk pc yg berinernet untuk kegunaan beramai2.. hahaha..lagi padan muka aku....

maka aku dengan gagahnya mengisi masa boring2 aku lepas buat keje ngan menjelajah blog kengkawan yang lama dah ku tinggalkan... huh..mmg teruk penangan FB nie.. sbnrnya aku bukanlah nk meninggalkan sgt blog kesayanganku ini..ewahh...cuma kadang2 tu kekangan masa menyebabkan aku x leh nk membuang masa dengan blog ni... kalo kt umah internet lembab la..maklum le pakai berukband..mmg le cenggitu... kdg2 line x ok la..asyik dc je mulalah aku menyampah... nak hantar komen pun susah... ditambah pulak komitment aku sebagai seorang pekerja, isteri orang dan jugak mak orang... ( mcm aku seorang aje yang keje yang ada anak ..hehehe )..

walaupun aku dh kembali meng update blog... tp yang buat aku lg menyampah ialah kamera aku dh rosak.. penangan al-YAYA.. yg kalo marah tanpa segan silu menghempas kamera itu ibarat kubeli dengan airliur sahaja.. adoiiii tensionnya... byk peristiwa2 menarik, aku x dpt nk update..kt mana lah aku dpt beli kamera yang rege murah2... kene survey kat mudah.com lah nampaknya...

huishh..time pun dah nak menunjukkan ke 5.30 ptg.. akak nk bersiap2 untuk balik lah pulak.. nak off kan pc..save keje... pi bilik ayaq... dan yang pastinya sebelum boss lalu untuk kali kedua... muahahaha... nmpk sgt dah lama aku menepek kt kiosk internet ini.. maklum le... kebanyakkannya kul 4.30 dah seme dah bekejar balik ke rumah... aku je yang ambik WP3 ni masih terhegeh2 dok melayan mengantuk kt opis.... balik dulu nooo....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan