Rabu, 1 Disember 2010

AKAK YANG TIDAK BERDAYA.... HUHUHU..

Peknen kali ni..aku mmg ngada2 skit... aduss seme x lrt... kalo buleh aku nk dok umah je berehat2kn diri... maklum ler..aku ni sbnrnya x leh penat...kalo penat ke stress ke mula la tekanan darah aku meragam... lg satu yg buat aku selalu tersadai selang 2,3 hari conpem aku demam...

Dah naik boring gak asyik2  menjengah kt klinik ngan muka toya untuk memohon ihsan untuk mendapatkan MC...  aku x tipu, mungkin gak faktor umur, aku mmg x berdaya rasanya peknen kali ni... sentiasa rasa penat... aku nk sentiasa berada dlm keadaan tenang,sejuk dan nyaman je sepanjang masa... kalo dpt tu nk berendam dalam kolam siap ngan air sejuk je rasanya.... tp apakan daya, aku ni bukan org yang dilahirkan di dalam dulang emas... petik jari seme nye dpt... aku plak kalo x usaha atau x buat maka x dpt le seme tu... nasib badan....

2,3 hari ni.. mmg tekanan aku tinggi skit... memandangkan skrg baby aku dh mula bergerak... nurse periksa skali denyutan jantung baby... al-hamdulillah.. jantung baby berdenyut dengan baik.. seronoknya aku dpt dgr denyutan jantung baby tu... suke..suke..suke....

oklah..aku nk pi menyejukkan diri pulak... rimas je rasa kalo dh berpeluh2...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan