Isnin, 2 Februari 2009

Pi Jumpa Doktor Gigi...

Semalam ( 2.2.2009 ) aku dengan bangganya telah pergi ke Klinik Pergigian Seremban. Ehh... bukan sbb aku sakit gigi pun.. tapi saje2 jer.. yang pertamanya nak wat pemeriksaan gigi.. pehtu nak buang karat2 kat gigi aku... bila belek2 gigi kat cermin... cam kotor gigi aku...

Dalam hidup aku nih... rasanya ni lah kali ke 4 aku pi jumpa doktor gigi... Pertama kali, masa aku darjah 6, cabut gigi geraham... lagi 2 kali masa aku mengandung...ada tampal lubang kecik.. akceli lubang tu doktor kata tu tak lah membimbangkan... tapi doktor dah tanya aku nak buat ker tak.. aku jwb jer lah nak... pehtu yg kali ke 4 smlm ler...

Doktor habaq gigi aku tak de masalah... kat atas pun tak de karang2 gigi.. Cuma bawah jer ada skit jer... sakit tu idak ler.. tapi rasa cam ngilu sikit... budget nak memutihkan gigi jer blum ada lagi.... lenkali nak putihkan gigi plak...

Walaupun patient agak ramai.. tapi masa service ok lah... tak lah begitu lama… doktor ngan nurse layan ok… Tq doc n misi yang comel2 itew…

4 ulasan:

  1. lepas ni boleh la sengih sampai ke telinger....hikss....

    BalasPadam
  2. SENGIH JGN TAK SENGIH.... HAHAHA...SENGIHAN AKU TETAP CAMTU.. SBB KARANG2 GIGI TU DOK BELAH DLM.. TAK NAMPAK PUN KALO SENGIH...

    BalasPadam
  3. sakit gigi yang menyakitkan gigi-gigi hingga mengigil-gigil...

    BalasPadam
  4. FADH : BTUL..KALO SAKIT GIGI...MMG TAK BLEH NAK CAKAP APA LER..SAKIT SESGT...

    BalasPadam