Rabu, 25 Februari 2009

Aku Daaa Serikkkk


Malam tadi aku dan Atie(kawan baik) berkesempatan bawak anak2 pi tengok wayang... citer apa??? cita apa lagi... citer Gang Upin&Ipin ler... tu kan kegilaan anak2 aku... espeacially si Yaya... Kebetulan suami aku pn tak balik...

Ini first time aku bawak diorg.... walaupun tu citer feberet diorg.... cabaran masa dok tgk citer tu tetap ada... seperti yang sedia maklum... bahawa kakak, mmg tidak boleh menumpukan perhatian... setiap saat dia akan bergerak... letih aku nak mengawalnya.... menjadikan keadaan bertambah parah kerana 'botol susu' tidak diseludup sekali ke dalam panggung... itu menyebabkan kakak bertambah gelisah.. dan waktu tidur dia di antara waktu2 begitu2....

Yaya plak mmg tak berkelip matanya tgk citer tuh... tapi mungkin 'sound effect' citer tu agak menggerunkan... tau ajer ler sound kat panggung... sekejap2 dia peluk aku.... aduih.... nak menghabiskan masa 1 jam 43 minit tuh... panggung yang sejuk tu buat aku jadi panas....

Memang sampai ajer ke rumah, kakak dah tak banyak cakap.. hisap susu terus jer tido... tapi yang sorang lagi tu... to be continue... tgk upin&ipin kat cd plak... ntah kul berapa dia tido aku pun tatau.. aku sedar2 pun jam bunyi kul 5.30 pagi....

Moral of the story... Aku dah serikkkk bawak diorg buat masa nie....

4 ulasan:

  1. ha ha ha padan muka...bawak lagi bdk2 masuk panggung...kalau aku idak lerr aku nak bawak tgk wayang...baik beli cd pasang kat umah...ikut laa nak ulang berapa kali pun...

    BalasPadam
  2. ala..konon2 nak bg kelainan... nak hepi2 kan diorg..masalahnya anak org lain aku nengok ok jer...

    BalasPadam
  3. haha...aku pun...tak kuasala aku nak bawak aqilah masuk panggung...klu anak buat hal...tak memasal orang dok jeling2 kat kita...mesti diorang kata...dah tahu anak kecik...nak bawak masuk panggung...kan mengganggu konsentrasi orang je...better beli cd..tengok kat umah...itu lebih baik...kan cikgu kan...hiks...

    BalasPadam
  4. tapi org tak ramai... so rasanya tak de lah mengganggu ketenteraman org lain nak nengok... ala..selebihnya aku pun nak nengok skali... hahahah... kalo cd tu dah mcm2 jenis citer upin&ipin aku burnkan...

    BalasPadam