Isnin, 2 Mac 2009

Berjaya......

Yesss !!! Akhirnya aku berjaya gak ajar kakak 'membuang' di tandas.... Memang ler sebelum tu mcm nak perang aku nak mengajar dia 'membuang'... dia mmg mati2 tak nak... entahlah mungkin dia rasa tak selesa... tak kan ler semata2 aku beli pampers hanya untuk stok 'membuang' jer... sudah ler pampers tu kene beli yang XXL....

Bayangkanlah... tido malam dah bleh tak pakai pampers... tapi part tu jer dia mls nak belajar... Camner dia berjaya melalui cabaran tu??? Huh.. memula tu siap bergaduh lagi ngan dia.. tak nak kawan ngan aku la.. apa laa... pastu baik plak .. dalam dia cakap2 ngan aku tetiba perut dia sakit sgt dah kot... aku terus jer ajak pi bilik air...ajaknya mmg dah tak tahan sgt.. so dia berjaya mengeluarkan 'hasilnya'.... aku pun apalagi.. siap bagi puji2an pada... cakap dia pandai lah... budak baik lah... nampaknya hasil pujian aku tu berjaya... skang dgn senangnya dia akan bagitau yang dia nak 'membuang'... Fuhhhh.. lega aku... pampers2 pun selamat lah....

11 ulasan:

  1. wah..save duit ler..dah tak payah beli pampers...

    jom pi blog mama...

    www.dalia2cute.blogspot.com

    budak br blajo nak memblog
    hehe

    BalasPadam
  2. thanks.. mama sbb sudi jenguk blog saya...

    Mudah2an pasni semakin krg lah belanja bahagian itu....

    Nanti saya pi jenguk blog mama....

    BalasPadam
  3. keyla tu...save bajet ko kat situ dh...

    BalasPadam
  4. btul tuh... kalo dulu 4 pack pun blum tentu cukup utk 2 beradik tu...

    BalasPadam
  5. akak pernah rasa lega bab free diaper ni...betul mmg bleh berperang bila dewang nak ber...

    BalasPadam
  6. jom gi kedai mama

    klik jer

    http://allshoppe.blogspot.com/

    BalasPadam
  7. nonie aziz : itu lah... tapi la ni alhamdulillah... dah ader kemajuan.. lega rasanya bila dia dah pandai 'membuang' di toilet... la ni nak ajar si adik plak...

    mama lieya : ok...

    BalasPadam
  8. bagus laa ko dah berjaya tapi aku masih berperang dengan anak aku no 2...hakeem, dah nak masuk 3 tahun.

    BalasPadam
  9. anak ko tu baru nak masuk 3 tahun... anak aku dah nak masuk 4 tahun... mmg patut ler...

    BalasPadam