Rabu, 15 Oktober 2008

Sambutan Hari Q... dan Jamuan Hari Raya

Minggu ni sampai ke ari ni aku sibuk sket ler... bukan apa aku terlibat ngan program Hari Q jabatan dan juga majlis sambutan hari raya... seksyen aku di amanahkan untuk wat backdrop... aku tlg sket2 jer..selebihnya aku terlibat ngan koir... aku bukan pandai menyanyi pun... hentam saja la labu... dah tk de org... kalo ler jabatan aku ni byk pilihan tak mo ler aku memekik2 camtu... letih giler rasanya... apa tak nya udah ler berlatih tak sampai seminggu pehtu kene menyanyi sampai 5 buah lagu plak tuh... kalo aku ni cam siti nurhaliza gamaknya ntah berapa puluh ribu dah dpt... tapi demi jabatan tu jer la yg aku sumbangkan...di samping 'menyumbangkan' lagu itu..hihihi... jadual berlatih mmg padat ler.. kul 10.30 pg kene praktis sampai kul 12.. kang 2.30 ptg sambung sampai kul 4... kelam kabut rasa nya..









gambar2 ni sesi latihan kumpulan koir jabatan aku....




sekitar majlis hari Q... semuanya bertungkus- lumus utk menjayakannya.....


Bergambar kenang-kenangan dengan Tuan Pengarah Ukur dan Timbalan Pengarah Ukur serta Jurukur Daerah Timur...





kumpulan koir bergaya sakan dpt baju sponsor.... dr timbalan pengarah...




yg buat 'peace' tu bos baru..hihihi... (jgn marah cik Farah..)


sbnrnya majlis ni di adakan salah satu sbbnya untuk pengarah baru bersuai kenal dgn semua staff. Sbb masih ada terumatanya yg keje luar blum mengenali Tuan Pengarah... Alhamdulillah, walaupun di rancangkan dlm masa yg singkat berjaya gak diadakan.. sbb sblm ni dh 4 tahun majlis sambutan hari Q di abaikan... ini adalah kerana pengarah yg lps tidak sukakan aktiviti yg sebegini...






sesi mengisi perut yg kelaparan... antara menu : nasi beriani, ayam goreng berempah dan dalca kambing.. ayam rendang dan lemang...sate, kuah kacang dan nasi impit... dll...

6 ulasan:

  1. sakan mengisi perut memasing yerrrr, ko masuk group koir ekkk, mesti sedap lagu tu korg nyanyi yerk....

    BalasPadam
  2. oit..bila nak wat open house..??? hiks...

    BalasPadam
  3. wah dapat bos baru upernyer...betul tue puteri1...bler nak wat open house...

    BalasPadam
  4. RM : kelaparan semuanya.. maklum ler pagi tu makan kuih 2 ketul jer.. terpaksa masuk ci ngah oii..nak cukup kn korum.. sedap tak sedap belasah jer lah...

    puterisatu : open house??? kalu nak dtg calling2 jer... faham2 jer lah aku dgn 2 heroin nih...

    akumasihdisini : baru sgt tu tak lah rasanya dlm bulan 8 ari tuh... kalo nk dtg tu ckp jer.. insya allah, nanti saya masak sedap2.(sedap ker?)

    BalasPadam
  5. poyotito's : hihihi...udah namanya free.. belasah ler..

    BalasPadam