Selasa, 27 November 2007

tension

eiiii...tensi..tensi..btul aku...apa la aku ni pepagi lagi dah membebel pasal tension... bukan apa aku tension dengan sikap boss2.

Bayangkan ler... timbalan pengarah aku leh janji ngan org pejabat tanah boleh siapkan geran sabanyak 3000 lot untuk tempoh 4 hari... umang aiiii...sonang nyer dia kata boleh...

ha..memula boss aku ckp urgent..kalo boleh cuba siapkan...apalagi lintang pukang ler..aku yg dua tiga kerat pemproses ni membuatnya...amik kau..skali dah start keje.. memacam mslh yang timbul... dengan data tak lengkapnya (terpaksa menyemak pulak)... dengan printer yg naik jam sbb print tak henti2... baru lah boss aku slow skit.. kot aku ni progress maker pun kalo dah mcm2 mslh tak leh gak nak buat lelaju keje..

tak paham aku ngan org pejabat tanah nie... ada ker data2 diorg mintak kat drpd pejabat kitaorg... nampak sgt laa diorg ni buat keje tak sistematik langsung.. boss2 aku plak kalo pejabat tanah mintak semua nya 'yess'...memang naik lemak la diorg...

aku tak kisah pun buat keje ni..sbb dah memang tugas aku... aku buat gak la dalam keadaan tension pun... ni tension sbb satu printer dah rosak. lagi bercelaru nak buat keje... sabar jer laa...

3 ulasan:

  1. sabar..sabar...biasala keje klu tak de masalah bukan keje namanya...

    weh...sok balik kg jom...aku nak balik kg..hantar mak aku!...

    BalasPadam
  2. keje kerajaan macam tu ler....heheheee...

    BalasPadam
  3. puterisatu : mueheheh..mslhnya boss aku tak reti dah nak bg time skit.. ini tau yess jer...

    p/s : tk dpt la blk kg minggu nie...

    cikdinz : haah..kalo tk de keje tu sampai satu hari suntuk main game..

    BalasPadam