Isnin, 29 November 2010

Minggu 22



Bila nmpk je yaya dah semakin membesar timbul je keinginan untuk memiliki seorang lagi anak... apatah lg bila tgk baby yg baru lahir... eeee..cutenya... rasa x sbr nk peknen semula... dan ketika itu mr. hubby pn dh memberikan beberapa isyarat yg bermaksud dia tlh bersedia utk mempunyai anak lg...

Alhamdulillah, penantian lbh 8 bln berakhir jugak bila aku disahkan peknen pada bulan ogos lalu.. menurut kata doktor ketika itu usia kandungan aku dah pn menjangkau 2 bln lbh .. huishhh... patut lah sblm tu kondisi badan aku rasa teruk sgt... x lalu mkn.. nk2 plak ketika tu bulan puasa.. bersahur x lalu langsung... bila berbuka dpt minum air ngan kuih skit2 pn jadilah... pastu rasa dh x berdaya langsung dh nk buat apa... terlepek je...

pejam celik pejam celik... kandungan aku dh pn masuk ke minggu yg ke 22... ketika usia kandungan 18 minggu aku mmg teruja sgt bila baby dh mula bergerak2... skrg ni  jgn ceritalah mmg semakin aktif... walaupun jauh disudut hati aku mengharapkan seorang anak lelaki pulak selepas 2 kelahiran puteri tapi apa jua yang tuhan anugerahkan aku terima dengan senang hati... hanya harapan aku, biarlah anak ini lahir dalam keadaan sempurna dan sihat waalfiat...

Ya Allah Ya Tuhanku... aku mohon kepadamu dianugerahkan anak yang sempurna sifatnya, kau berikan aku dan dia kesihatan yang baik, dan jua kau limpah kurniakan rezeki buat anakku ini dan juga anak2 ku yang lain... semoga anak2 ini menjadi seorang muslim/muslimah yang berjasa pada agama, bangsa dan negara... amin..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan