Isnin, 18 Februari 2008

Lamanya tak meng'update'

Maaf la kengkawan...lamanya tak dapat nak meng'update' blog... tetiba jer lepas CNY, keje2 dalam tangan menjadi keje2 urgent.. maka lintang pukang la aku mengerjakan... nak upload gambar pun tak sempat...

La ni keje urgent dah pun siap...insya Allah aku akan cuba merajinkan untuk mengupdate blog...

Maka ni aku nak bgtau korang seme...

1. Yaya dah mula pandai bercakap... dah pandai sebut abah, cicak,pedas... tapi tk pandai sebut ibu...asyik panggil aku mama jerk... tak per tak lama lagi pandai la tu.. seronok dgr tgk dia dah makin bijak...

2. Kakak??? Yang tu pun dah makin bijak... dah pandai bercerita ngan aku... walaupun satu habuk pun aku tak paham apa yang dia cerita.. Yang depan jer aku paham pastu mula la kluar ayat2 sukahati dia....

3. Aku dah start blajar keta... Xcited gak la. Tapi bebal gak la aku ni blajar... idak ler skali blajar terus menangkap....

4. Rasa2nya aku nak la balik mengundi... first time... tapi tunggu green light hubby dulu.. kalo dia kata ok..aku balik la... sbb kali ni tk de saper pelawa aku jadi kerani mengundi....

ok laa...takat ni dulu la...

4 ulasan:

  1. Bila nak gi funfair lagik ek? he..he.he..

    BalasPadam
  2. tunggu la kalo ader lagi kat taipan... skang ni mana bleh lalu2 kat tempat camtu harus kena singgah...kalo tak...ada yg melalak dlm keta.

    BalasPadam
  3. oit dah banyak entry...termis aku...sedap plak tengok si kakak tu makan makaroni tuh...huhuhu...

    oit..ngundi eh...jom ler kita balik kg sesama...nanti leh claim duit minyak...harus rm100 maklumla minyak dah naik...dedulu rm50 je...wekekke...hang bulan ke dacing eh..? heheheh...

    BalasPadam
  4. nanti dtg umah aku bleh la aku buatkan makaroni tu..muaheheh...

    bleh claim duit minyak ekk??? undi adalah satu rahsia.. muahahahahh.....

    BalasPadam