Rabu, 20 Februari 2008

Anak Daraku....

Tara... ini la latest muka anak dara aku yang 2 orang tuh... dah besarkan... malah dah bertambah tembam...sumer org cakap diaorg 2 beradik dah semakin tembam.... first time hari bawak check up yaya kat klinik masa tu yaya baru masuk setahun berat yaya naik sekilo lebih... biasanya setakat beberapa ratus gram.... eloklah tu kan..tak de la orang kata mak bapak jer yg beso anak2 seme cekeding....



yaya ngan 'ghimau'... yaya berani jer main patung'ghimau' ni...tp kakak nak usik pun geli...



cute tak rambut dik yaya??? ni adik aku la yang pakaikan masa pi shopping kat GIANT. cam muka anak orang tibet je yaya pakai camtu...



fesyen rambut kakak ketika balik dr umah babysitter. kalo aku jgn harapla dpt pegang rambut dia...sure dia mengamuk sakan....



kakak masa sembahyang... mudah2an kakak menjadi anak yang solehah....



" Ya Allah Ya Tuhan ku, Kau ampunkan segala dosa2 kedua ibubapaku... dan berikanlah aku kesejahteraan hidup di dunia dan akhirat..aminnnnn "

walaupun penat melayan karenah 2 orang nih sbb dah banyak sangat songelnya...tapi bila tengok perkembangan dari segi pemikiran tu rasa macam hilang semua penat tuh... tak larat ibu nak melayan mulut kakak yang pot pet pot pet tu... dik yaya plak..sbb dah ada 'tok guru' jadi dia mmg mudah sgt la belajar... perangainya sebijik mcm kakak jugak... cuma yang aku nampak sket perbezaannya kakak labih suka meng'enjoy' kn diri drpd duduk menghadap buku2. tapi yaya lebih berminat nak belek2 buku.

6 ulasan:

  1. semoga anak2 kasih akan jd manusia yg berguna...

    impian seme ibu...


    betul x?

    BalasPadam
  2. btul tu mama...semua ibu mengharapkan anak2 akan menjadi manusia yang berguna.

    BalasPadam
  3. Telekung NABILA ekkk...he..he.he.

    BalasPadam
  4. iyer la agaknya kot...tk tau la.. belasah jer laa...

    BalasPadam
  5. kelakor jer anak2 ko tuhhh aku nengok...

    BalasPadam