Khamis, 27 Disember 2007

update sket laaa.....

Fuh..fuh..umang aiii..udah bersawang blog ni tak ber update.... mesti seme tertanya2 ke manakah daku menghilang... sob..sob..sob ( sambil mengesat2 airmata )... al kisahnya... aku telah menjadi mangsa banjir semasa balik ke kampung... tak sangka plak kepulangan ku sekeluarga ke kampung pada hujung minggu 8/12/2007 menyebabkan aku terkandas hampir setengah bulan.... nanti la..lepas2 ni aku citerkan pengalaman aku semasa menjadi mangsa banjir...camner rasanya dok kat pusat pemindahan...itu semua pengalaman pertama bagi aku....



gini laa..ropanya salah satu pemandangan banjir yang berlaku di kampung aku tempohari.. menurut kata org dah 36 tahun tak penah banjir mcm tahun nie... sungguh aku tak sangka.....

9 ulasan:

  1. sob....sob...aku pun sedih...satu pengalaman yang cukup menyayat hati nih....dugaan dari tuhan untuk kampung kita....tuhan akan menduga pada umat-umat yang dia sayang....sob..sob..cedeeyy tengok umah aku..penuh lumpur...cedeeey..cedeyyy...

    BalasPadam
  2. Jgn2 yg balik kg tuh yg sbbkan banjir tuh? he..he.he.. Takpe asalkan semuanya terselamat..

    BalasPadam
  3. apa2 pun syukurlah semuanya selamat .. yg penting nyawa kan .. semoga lebih tabah dan sabar dalam menempuh perjalanan hidup ini .. selamat tahun baru 2008 :)

    BalasPadam
  4. puterisatu: umah aku sampai skang blum lagi ada lumpur..jenuh nak bersihkan...sian mak aku..ari2 kene basuh kain baju yg kene banjir....

    nbk466 : muahahah...ye kot..sbb hubby i tk penah merasa kene banjir... tu yang memula xcited sgt...lama2 hilang xcited dah jadi ngeri la plak.... alhamdulillah selamat kami anak beranak...

    yatie : alhamdulillah yatie..saya dan family selamat... sebelum ni saya dah biasa banjir...tapi tak de la seteruk cam tahun nie... tabah..tabah.... pk kn kt tempat lain tu kdg2 kene lagi dahsyat..

    BalasPadam
  5. la..kesian nyer...

    patutlah lama x update...

    semuanya selamatkan?

    al hamdulilah...

    BalasPadam
  6. kesian nya. kena cuti lama lah hari tu ye. patut lama tak dengar berita...

    BalasPadam
  7. Hambbooii..jumpa kat funfair Taipan Senawang lak kiter yek... Tapi org tuh cam tak cam kiter laa pulak... Seronok naik train yg berbunyi2 itew dgn anak2? he..he.he..

    BalasPadam
  8. nbk466 : Ahaks...maap la..hubby mmg ada ckp..pastu dia kata tak pasti plak...tu yg shy2 nak tegur tu..takut silap org.. utk pengetahuan NBK466... itu bukan first time pi funfair kat Taipan tu... dah naik ngeri nak lalu situ... setiap satu permainan tu mesti kene naik byk2 kali..letih layan karenah my KAKAK yan dah semakin pandai tuh...

    BalasPadam
  9. mamaranggie : alhamdulillah ..seme nya selamat.. tima kasih la mama sbb sudi menjengah blog KL

    cikdinz : 2 minggu lebih bercuti.. tu yg naik bersawang...

    BalasPadam