Rabu, 5 Disember 2007

MAINAN BARU..

Tadaaa...ari tu kan aku janji nak belikan mainan baru untuk anak2... ari tu aku nampak diorg giler sangat main mainan ni kat umah baby sitter diorg... so dikesempatan semalam, otw pi bank aku sempat la masuk kedai mainan kat singapore street... sebelum tu aku dah survey dah dekat the store...harga offer pun rm35 ++... kat singapore street plak aku dpt dlm harga rm32 jer... ini lah kid's rider untuk anak2 ibu



yaya sibuk tengah test drive tuh.... masa ni kakak dia tertido lagi kat umah 'mak' yang jaga diorg....









anak2 aku ni semuanya anak bapak... semuanya gila kereta....abis nanti dibelek2nya... tapi yaya suka sangat main keta tu...









harap2 lepas ni kurang la skit diorg bergaduh berebutkan mainan.... nanti kalo ibu ader duit lebih sket..ibu belikan mainan yang lain plak...setakat ni itu jer la yang ibu mampu....

lagu kesukaan yaya ( bila aku nyanyikan lagu ni dia siap tepuk tangan ngan joget2 skali) :

ibu ku pulang dari kerja,
ibu ku belikan kereta,
kereta kecil wane kuning,
boleh ku bermain - main.


p/s : aku jer memandai ubah senikata nih....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan