Sabtu, 5 Februari 2011

06.02.2011 ~ANNIVERSARY KAWIN YG KE-6

06 Februari 2011bersamaan hari Ahad merupakan wedding anniversary aku yg ke 6...  seperti biasa ianya hanyalah sekadar tarikh penting untuk diingati... mmg bukan menjadi kebiasaan aku mahupun hubby untuk celebrate tarikh2 sebegini,,, cukuplah sekiranya aku dan dia mengingati sahaja.. Ada x de pun kalo ada budget lebih kitaorg akan bwk anak2 makan... rasa hadiah tu mahupun kek tu bkn lah perkara yang penting buat kami berdua... rasanya kalo hadiah tu mungkin bila2 masa kita boleh bagi... tk semestinya perlu menunggu tarikh2 sebegini... cuma pada skrg bila anak2 sudah memahami erti harijadi mungkin kami terpaksa menyediakan sedikit hadiah buat diorg... iskkk..merepek jauh plak aku...

Harapan aku...biarlah ikatan ini berkekalan hingga ke akhir hayat... 6 tahun tu mungkin satu jangkamasa yg masih pendek lagi.. masih lagi dalam proses untuk menstabilkan keutuhan sesebuah perkahwinan... adat berumah tangga, mcm2 cabaran yg perlu kita lalui...

Alhamdulillah... dengan adanya suami dan anak2 kehidupan aku rasa telah lengkap..biarpun byk kekurangan... namun aku percaya dengan izin-Nya, suatu hari nanti segala kekurangan itu akan berganti dengan segala mcm kelebihan.. Insya-Allah.... Amin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan