Rabu, 17 Disember 2008

Rinduku pd Si bulat dan Si tembam...

sejak kebelakangan ni otak aku jd makin lembab.... susah sgt nak dpt idea nak wat entry... so aku cerita suka2 ajer lerr....

keje2 yg menyebabkan aku ke'bizi'an pd minggu2 lepas telah berakhir... SKT pun telah dihantaq... so skang dok saja2 jer ler... sehingga hujung tahun.....

Anak2 aku plak dua2 dah dok kg... so aku skang tinggal sensorang.... saja bg cuti kat anak aku... kalo tak aku pi keje diaorg pun sama bangun ... sian anak aku... kul 6.30 dah terhegeh2 pi rumah pengasuh.... so bila diaorg dok kg, diaorg bleh ler bangun lewat skit... tapi rasanya sampai hujung bulan ni ajer lah... pasni adik aku dah nak masuk belajar balik...

aktiviti aku plak kat umah??? iye ler... dah berapa tahun tak pernah berdua2 dgn hubby... so dpt ler aku berdua2 skali ngan dia... ( dlm rumahtangga kan ada dinyatakan perlu sesekali masa untuk berdua2an ) ... ni aku praktis kan lah kot...heheheh... hubby aku pun bukan tiap2 hari balik... so selebihnya aku keseorangan ngan gak...

pernah ler satu hari tu aku mengantuk sesgt... balik jer keje rehat2 jap..aku terus terlelap... sedar2 dekat kul 7... bergegas aku solat asar..pastu sambung solat maghrib.... lepas jer solat magharib tu aku bleh sambung tido lagi... kul 3 pagi aku sedar baru bangun solat isyak... pastu kononnya nak mengemas barang mainan anak2 aku... dpt jer sejam aku mengemas ..mata dah mengantuk balik... aku sambung lagi tido.... dahsyat nyer aku merehatkan diri...

apapun aku mmg rindu giler...ngan si bulat.. dan si tembam aku tuh... harus ptg jumaat ni aku balik kg lagi......

4 ulasan:

  1. Ko kasi anak ko cuti..atau ko kasi ko sendiri cuti..leh ko bantai tido siang malam pagi petang...macam ko zaman anak2 dara dulu...lagi seeehaatt la ko...hiks....

    aku..tak reti nak berpisah ngan anak aku aar..mak aku suh tinggalkan Aqilah kat kg 4 hari pun...aku tak sanggup...maybe ko dah biasa kot...aku tak leh aar...kecuali klu ada emergency kes...tak dapat dielakkan...itu tak leh wat apa la...tapi klu untuk dicuti2 kan sesaja...minta ampun...tak sanggup...tak sanggup..

    BalasPadam
  2. biasa tu tak lah...tapi aku cuma pernah tinggalkan diorg masa g kursus.... nak tido siang malam??? aku bukan style gitu.... minta maaf la yea... cuma yg aku giler tido sehari tu sbb mmg aku dah mengantuk sgt... kalo tak rutin aku sama gak....
    aku sian kat tok ki aku... dia nak main ngan anak2 aku.... ari tu dia ckp ngan aku... dia rasa seronok ada budak2 nih... kalo tak dia rasa cam tunggu nak mati jer... abis aku pk gak lah kan... biar lah sesekali aku beralah... asalkan dia gembira... sekurang2nya hari2 tua dia terisi gak lah...

    BalasPadam
  3. salam gakkkk... btul tu... kene ceria slalu...

    BalasPadam