Rabu, 9 April 2008

Virus OHHH Virus....

Perubahan angin daripada Terengganu menyebabkan aku dijangkiti virus... virus selsema, batuk n demam... sejak balik kursus tu dah rasa macam semacam jer dah badan aku. Ingatkan tak melarat mana... on da way balik ker Seremban rasa dah lain mcm benar dah... lebih2 lagi kene aircond keta... isnin tu aku cuti sbb mmg tak larat nak keje... biasanya demam aku tak lah melarat mana.. so hari selasa tu aku masuk opis gak...ingatkan dah semakin berkurangan... rupanya makin serius plak... seharian kat opis aku bersin2...sampaikan mata pun dah berair... tak pernah rasanya aku kene selsema camni teruk... sebelum balik tu aku kene hujan plak tuh..aduihhh....

Kat umah pun ptg tu, aku mmg tak larat betul...badan semua rasa sakit2... masa sakit2 nih...teringat kat hubby... sedihnya..bila sakit sorang2...hubby kata kalo serius sgt dia balik....tapi kesian plak kat dia... belanja bukan sikit kalo dia balik... terpaksa lah aku gagahkan jugak... paksa jugak diri pi amik anak2 kat umah bbaysitter... sian dorang aku tak dpt nak layan... malam tu cepat2 jer aku suh dorang tido...sbb aku btul tk larat nak layan karenah dorang yg nanti bermacam2... sblm tido tu sempat lah aku telah ubat sakit kepala dulu...

Rabu, aku pi klinik..aku gagahkan jugak berjalan ke klinik yang berhampiran dengan umah aku... doktor bagi ubat yg agak power..aku cakap aku aku ada anak kecil ..kalo bleh tak nak ubat yang mengantuk... melayang gak duit aku rm28... dlm demam2 tuh aku meragam la plak tingin nak makan tomyam...tekak kn rasa tak sedap... lepas pi klinik singgah kedai beli barang2 yg patut... lepas makan ubat rasa cam ok skit... dalam kul 12 lbh larat lah aku nak masak. sib baik masa nak makan tuh..dah dapat aku rasa masakan...sebelum ni tak de rasa apa2 aku makan. ni pun blum baik sgt... saat2 camnih..aku rindu sangat ngan hubby aku... waaa...rasa nak meleleh air mata...

7 ulasan:

  1. alahai sian ko...itula..kan aku cakap suh ko minta tukar ke KL tak nak...degil...dah aar..minta je tukar ke KL...mintak kuarters..tak de masalahla....itula degil...sampai bila nak PJJ ko ni...sian anak2 ko...sian laki ko gak..dan sian ko gak..

    BalasPadam
  2. MUAHEHEHEH.....TUNGGU LA DULU..LAKI AKU PUN BLUM READY NAK BWK ANAK2 KE KL...

    BalasPadam
  3. Oooo...sakit2 baru nak ingat hubby yek...kalau tak sakit? he..he.he..

    BalasPadam
  4. sian ko...seminggu sekali leh jumpa hubby ko, aku ni mlm2 pun kena tinggal gak, kul 9, kul 10 baru dpt tgk muka dia...tu pun dah rindu...

    BalasPadam
  5. alaa..tak sihat.

    kesiannya dia..dah le dok jejauh.

    jaga diri erk..

    BalasPadam
  6. nbk466 : ingat tiap2 masa la...sehari tu tah berapa kali menelefon... time sakit lg la...

    RM : ko tu org kata masih pengantin baru lagi..aku nih?? tp rindu tetap rindu...

    kak jie : tu lah kak jie..bila time dia sakit..hish..tak tido mlm saya jaga dia( ye ker erkk?? ) ...tapi time saya sensorang jer..maka pepandai lah makan ubat...kalo tk terabai plak heroin2 saya tuh...sian kat diorg...

    BalasPadam